Travelport razem z Fast Booking

FastBooking, jeden z największych na świecie dostawców rozwiązań internetowych dla branży hotelarskiej, oraz Travelport, dostawca usług dla światowej branży turystycznej i operatora globalnych systemów dystrybucji, podpisały porozumienie, które umożliwi wyświetlanie informacji o hotelach będących klientami firmy FastBooking i dokonywanie rezerwacji za pośrednictwem serwisu www.travelportroomsandmore.com.


Serwis ten – uruchomiony niedawno przez Travelport – stanowi narzędzie do obsługi rezerwacji hotelowej, które zapewnia biurom podróży większy wybór w zakresie rezerwacji miejsc noclegowych objętych prowizją, a także pozwala wykorzystać możliwości, jakie stwarza dynamiczny rozwój sektora usług hotelarskich. Alain Hirschfeld, dyrektor ds. marketingu w dziale rozwoju przedsiębiorstwa powiedział: – Naszym celem jest zwiększenie liczby transakcji elektronicznych zawieranych przez nasze hotele z biurami podróży na całym świecie, a także umocnienie pozycji naszej firmy w tym niezwykle rozwojowym sektorze. Porozumienie z firmą Travelport, która należy do największych operatorów globalnych systemów dystrybucji, wpisuje się w przyjętą przez nas strategię rozwijania wysokiej jakości sieci dystrybucji dla hoteli korzystających z naszych usług poprzez współdziałanie z silnymi partnerami obecnymi na rynkach międzynarodowych. Zaś Niklas Andreen, wiceprezes grupy Travelport ds. globalnego sektora usług hotelarskich dodał: – Oferta firmy FastBooking, która obejmuje niezależne hotele w atrakcyjnych dla turystów lokalizacjach, jest niezwykle cenna dla biur podróży korzystających z systemu Travelport Rooms and More, w związku z czym jesteśmy bardzo zadowoleni z zawartego porozumienia. System Travelport Rooms and More łączy funkcje wyszukiwania metadanych i interfejs użytkownika opracowane przez firmę Sprice. com (przejętą przez Travelport w maju 2010 r.) ze specjalistyczną wiedzą firmy Travelport w dziedzinie rozwiązań typu B2B, a tym samym umożliwia stworzenie całkowicie zintegrowanej platformy rezerwacji hotelowej. Dzięki nawiązanej współpracy hotele korzystające z usług firmy FastBooking będą lepiej widoczne dla 65 tys. biur podróży należących do ogólnoświatowej sieci stworzonej przez Travelport, a tym samym będą mogły skuteczniej pozyskiwać nowych klientów.

Wydanie: 7/2011, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail