Całe TUI pod jedną marką

Od października wszystkie biura w grupie TUI w całej Europie używają jednej nazwy: TUI. Akcja OneBrand rozpoczęła się w 2015 r.

Wtedy to zaczęto wycofywać pierwsze lokalne marki takie jak Fritidsresor (Szwecja) czy Arke (Holandia). Jak zapewniają przedstawiciele koncernu, oprócz jednolitego brandingu ze sławnym czerwonym uśmiechem, globalna marka również oferuje inne korzyści. Obecnie koncern zatrudnia 65 tys. pracowników. Marki używane przez grupę to między innymi: Robinson Club, TUI Magic Life, Cruisers TUI czy TUI Sensatori


Wydanie: 10/2017, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail