Odpoczywaj w Polsce – POT rozpoczyna kampanię

Aby wesprzeć polską branżę turystyczną, POT rozpoczyna kampanię „Odpoczywaj w Polsce”. Akcja została opracowana wspólnie z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi.

Na jej potrzeby POT stworzył stronę odpoczywajwpolsce. pl, gdzie prezentowana jest oferta turystyczna naszego kraju. – Zależy nam na tym, żeby pokazać Polakom, ile wyjątkowych miejsc czeka na nich w kraju. To punkty startowe do odkrywania okolicy. Na stronie internetowej kampanii za pomocą interaktywnej mapy prezentujemy najlepsze polskie produkty turystyczne nagrodzone certyfikatami POT, zdobywców tytułu Polska Marka Turystyczna oraz laureatów konkursu „EDEN – European Destination of Excellence” i „Na wsi najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej”. Zachęcamy także do odwiedzania miejsc znajdujących się na liście światowego dziedzictwa UNESCO oraz poznawania bogactwa parków narodowych – powiedział Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Kampania rozpoczęła się 6 czerwca i potrwa osiem tygodni. W tym czasie Polacy będą mogli zapoznać się z ofertą turystyczną wszystkich regionów kraju. Przez osiem weekendów z rzędu poszczególne województwa będą promowane w telewizyjnym cyklu „PnŚ na lato: odpoczywaj w Polsce”. Każdy odcinek będzie poświęcony innemu regionowi. Miejsca promowane w telewizji śniadaniowej zostały wskazane przez regionalne organizacje turystyczne. Szacowana oglądalność programu „Pytanie na śniadanie” w weekendy wynosi ponad pół miliona widzów. Ponadto spoty zachęcające do wejścia na stronę internetową odpoczywajwpolsce.pl będą wyświetlane w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych – głównych kanałach i tematycznych TVP oraz Polsat i Polsat News. Estymowana liczba kontaktów z reklamą podczas całej akcji wynosi prawie 160 mln. Dodatkowo kampania będzie wsparta reklamami internetowymi. Kampania promowana będzie także w pociągach PKP Intercity. – Wierzymy, że potencjał turystyczny Polski jest ogromny i cały czas nie w pełni wykorzystany. Dzięki współpracy PKP Intercity i Polskiej Organizacji Turystycznej odkrywanie uroku polskich regionów staje się jeszcze łatwiejsze. Już teraz naszymi pociągami można szybko, bezpiecznie i komfortowo dotrzeć do atrakcyjnych turystycznie lokalizacji – od największych miast, po niewielkie, ale wyjątkowe miasteczka – mówi Marek Chraniuk, prezes PKP Intercity


Wydanie: 6/2020, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail