Rainbow Tours z ISO

Od stycznia 2008 roku Rainbow Tours działa zgodnie z zasadami ISO. Audyt przeprowadzony w grudniu potwierdził, że spółka poradziła sobie z wprowadzeniem standardów. - Na podjęcie decyzji o wprowadzeniu ISO w naszej firmie wpływ miała przede wszystkim chęć uporządkowania wszystkich procedur. Dzięki temu oferujemy produkt o najwyższej jakości - komentuje Remigiusz Talarek, wiceprezes Rainbow Tours. Certyfikat, który otrzymał Rainbow Tours, potwierdza, że firma spełnia wymagania normy ISO 9001: 2001 w zakresie świadczenia usług turystycznych. Audyt przeprowadziła Polska Izba Handlu Zagranicznego - Certyfikacja.










Wydanie: 9/2007, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail