Kryzys którego nie znamy

Problemem numer jeden we wszystkich dyskusjach ostatnich tygodni jest oczywiście kryzys finansowy. Dlatego poprosiliśmy Państwa o wyrażenie swej opinii na ten temat


Sonda składała się z trzech części. Pierwsza miała pokazać, jak oceniają Państwo swój stan wiedzy na temat kryzysu finansowego. Dziesięć osób twierdzi, że jest zdecydowanie zaawansowany, 44 osoby - raczej zaawansowany, 62 - przeciętny, cztery - raczej słaby, a dwie - zdecydowanie słaby. W drugiej części mieli ocenić Państwo wagę kryzysu jako kwestii dla Państwa istotnej. Dla 16 osób kryzys finansowy jest kwestią priorytetową. Dla zdecydowanej większości, czyli 70 osób, kryzys to problem bardzo ważny, choć nie najważniejszy w ich działalności. Dla 33 respondentów ma on przeciętne znaczenie.

Tylko dwie osoby stwierdziły że jest to kwestia mało istotna, a jedna - że zupełnie nieistotna, którą w ogóle się nie interesuje. Ostatnia,...

Wydanie: 7/2008, SONDA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail