Strona, która sprzedaje turystykę przez Internet

Stronę internetową ma już znacząca część firm. Problem zatem tkwi w tym, aby nie tylko ona była, ale by była skutecznym kanałem sprzedaży.



Użytkownicy stają się coraz bardziej wymagający i oczekują nie tylko tego, że przez Internet będą mogli usługę nabyć, a przynajmniej poznać dokładną jej cenę i opis, ale że będą mogli zrobić to szybko i w sposób nie sprawiający im trudności. Jeśli użyteczność serwisu będzie niska i serwis nie będzie spełniał tych oczekiwań, użytkownicy przejdą do konkurencji.


Jak zatem sprawić, żeby pozostali w naszym serwisie i coś w nim zakupili?


Strona musi być ładna


Czy tego chcemy, czy nie działamy na podstawie stereotypów i schematów. Jednym z nich jest przekonanie, że rzeczy ładne mają też inne wartościowe cechy. Podobnie jest w przypadku serwisów internetowych –badania pokazały, że serwis, który jest ładny internauci oceniają również jako prostszy w obsłudze i zawierający bardziej wartościową treść niż serwis, który oceniali jako brzydki. Wniosek z tego taki, że powinniśmy zadbać nie tylko o aktualność, adekwatność i jakość treści znajdujących się w serwisie, ale także o jego oprawę graficzną.
Co między innymi decyduje o estetyce serwis?


  • Jakość i ilość zdjęć
  • Spójność graficzna serwisu (kolorystyka, typografia)
  • Rozsądna ilość wolnej przestrzeni – światła
  • Zastosowanie elementów graficznych – mapek, ikon



Strona musi...


Wydanie: 3/2010, DO POCZYTANIA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail