Sphinx liderem w branży gastronomicznej

Sphinx zajął najwyższe miejsce spośród wszystkich firm z branży gastronomicznej w przygotowanym przez dziennik
Rzeczpospolita rankingu najmocniejszych polskich marek w kategorii usługi. W klasyfikacji firm usługowych z różnych
branż znalazł się na czwartym miejscu za portalem nasza-klasa.pl, Open Finance i Expanderem. Sphinx wyprzedził też
inne polskie marki gastronomiczne w rankingu siły marki oraz w rankingu marek najczęściej wybieranych przez konsumentów.
– Najnowsze rankingi to kolejny przykład świadczący o tym, że marka Sphinx jest ceniona i dobrze zakorzeniona w świadomości
Polaków. W ostatnich miesiącach otrzymaliśmy już dwa inne wyróżnienia konsumenckie – Godło Jakość Obsługi i Koronę
Turystyki. Wszystko to składa się na potencjał marki, z którą warto współpracować – mówi Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes
zarządu Sfinks Polska SA.
W przekrojowym rankingu siły marki, w którym Sphinx konkurował z markami z wszystkich branż gospodarki, sieć zajęła
39. miejsce, a w przekrojowym rankingu najczęściej wybieranych marek, zajęła 50. lokatę.

Wydanie: 7/2010, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail