Biuro w jednym laptopie. Nowoczesne mobilne systemy rezerwacyjne

rt_2011_09-5.jpgBez internetu dziś nie ma turystyk i. A jeszcze kilkanaście lat temu, organizując imprezy turystyczne, pracownicy biur podróży używali: do promocji – ogłoszeń na słupach ulicznych czy reklam w prasie drukowanej, do komunikowania się – telefonów, faksów i przesyłek pocztowych, a do płatności – skomplikowanych przelewów bankowych albo… walizek z gotówką.


Obecnie sprawny system rezerwacji jest kluczowym warunkiem powodzenia w biznesie. Na polskim rynku działa kilku znaczących dostawców takich usług. Proponowane systemy to m.in. Sykon, Merlin.X, Travelplan S.A.R.T czy Travel Office Managment (TOM). Proponują serwis dopasowany do potrzeb klientów i często spełniają ich specyficzne wymagania. Czym się różnią?


Program systemu rezerwacji dostarczany na zasadzie SaaS (Software as a Service) i zainstalowany jest na serwerach dostawcy – dzięki temu firma (biuro turystyczne) nie musi inwestować w kosztowną infrastrukturę (serwery) i obsługę (administracja i hosting), a pracę z systemem N-Sykon może rozpocząć od razu po podpisaniu umowy. Dostawca zapewnia bezpieczeństwo danych oraz możliwość szybkiego reagowania w razie awarii. Na najnowszy system N-Sykon składają się 3 moduły. Pierwszy to zaplecze, przeznaczone dla touroperatora (moduł back office). Pozwala ono na wprowadzanie składników oferty oraz dokumentów i komunikatów dla agentów, kierunków i przelotów (razem z dopłatami paliwowymi czy godzinami wylotów i przylotów), ofert hoteli (z opisami, zdjęciami i cennikami), cenników i promocji (z kalkulacją cen w przeliczeniu na złote), terminów (możliwości dodawania promocji w określonych przedziałach czasowych), tras (w przypadku imprez objazdowych) z miejscem i adresem wyjazdu i wysokością dopłaty, dopłat oraz dodatkowych świadczeń opcjonalnych (np. ubezpieczenie, dojazd z innego), kalkulacji kosztów organizowanej imprezy, bieżącego śledzenie rozliczenia imprezy (sprzedaży, wpłat, kosztów, marży wyliczonej i planowanej) itp. Drugi...

Wydanie: 4/2011, e-TURYSTYKA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail