5,5 mln zł na kampanię promującą produkty turystyczne Wielkopolski

Do końca 2013 roku Województwo Wielkopolskie wyda prawie 5,5 miliona złotych na promocję wiodących produktów turystycznych regionu. Większość środków (ok. 4 mln zł) będzie pochodzić z UE. Samorząd województwa chce przede wszystkim zaprezentować historyczną spuściznę Wielkopolski (m.in. Wielkopolska Piastów wraz z Kaliszem – najstarszym miastem w Polsce), zabytkowe szlaki kolejowe, a także turystykę wodną, konną, rowerową oraz konferencyjną.


- Dążymy do tego, aby Wielkopolska była postrzegana nie tylko jako centrum turystyki biznesowej, ale także jako miejsce atrakcyjne turystycznie, o bogatej spuściźnie kulturowej, oferujące markowe produkty turystyki kulturowej, poprzemysłowej i aktywnej. Chcemy, aby turyści kojarzyli Wielkopolskę również z różnorodnymi, organizowanymi tutaj imprezami – podkreśla Ewa...

Wydanie: 11/2011, PRAWO
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail