Flying Blue triumfuje na rozdaniu nagród "Freddie"

Warszawa, 23 maja 2013 r. – Flying Blue, należący do linii lotniczych AIR FRANCE
i KLM, został zwycięzcą w regionie Europy i Afryki w kategorii „najlepszy program lojalnościowy w 2013 roku w lotnictwie” w ramach nagród „Freddie Awards”.
Flying Blue jest niekwestionowanym triumfatorem tegorocznej edycji konkursu i zdobywcą aż pięciu nagród w regionie w sześciu ocenianych kategoriach.

Flying_Blue

 

W tegorocznym głosowaniu udział wzięło prawie 3 miliony osób z całego świata, które dużo podróżują. Flying Blue oprócz nagrody dla Najlepszego Programu Lojalnościowego
w regionie Europy i Afryki
” zwyciężył również w czterech innych kategoriach branży lotniczej w tym samym regionie: „Najlepsza Promocja”, „Najlepsze Możliwości Wykorzystania Punktów i „Najlepszy Program Elite”. W kategorii „Najlepsza Karta Kredytowa Lojalnościowa


Wydanie: 11/2011, PRAWO
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail