Biura podróży we Francji mogą teraz rezerwować bilety lotnicze linii Air France z opcją dodatkowej przestrzeni na nogi. Linia wdrożyła kompleksowe rozwiązanie Amadeus Airline Ancillary Services (AAAS), które umożliwia Air France sprzedaż usług za pośrednictwem wszystkich swoich kanałów, w tym strony internetowej, kas lotniczych i agentów.
Od czerwca br. aplikacja jest dostępna na rynku francuskim i pozwala biurom podróży oferować Seat Plus klientom korzystającym z EMD (ang. Electronic Miscellaneous Document). Dzięki Seat Plus pasażerowie mogą rezerwować miejsca z większą przestrzenią na nogi podczas długodystansowych lotów. – Pragniemy oferować naszym klientom kompleksowe usługi, niezależnie od sposobu, w jaki je zamawiają – mówi Jean Wieviorka, Air France VP Corporate and Distribution. – Dzięki rozwiązaniu Amadeus podróżni mają możliwość wyboru Seat Plus przy zakupie biletu na airfrance.com lub w dowolnym biurze podróży – dodaje. Co więcej, Air France jest w stanie dostosować swoją ofertę do najbardziej lojalnych pasażerów.
Przykładowo, wykorzystując AAAS, linie Air France mogą bezpłatnie zaproponować opcję Seat Plus członkom Flying Blue Gold i Platinum legitymującym się kartą Flying Blue podczas zakupu biletu. – Obserwujemy znaczące zainteresowanie Ancillary Services, bowiem coraz więcej linii lotniczych na całym świecie udostępnia swoim klientom kompleksową ofertę, składającą się z wielu elementów, które można dowolnie wybierać i łączyć, bez względu na kanał sprzedaży – mówi David Doctor, Director Distribution Marketing, Amadeus. – Biura podróży coraz częściej występują też w roli konsultantów, ponieważ posiadają dostęp do rosnącej liczby produktów dodatkowych – dodaje. Dotychczas 44 linie lotnicze wprowadziły Amadeus Airline.