Nie warto się poddawać

Upadek dużego biura często pociąga za sobą poważne kłopoty dla mniejszych touroperatorów. Tak było również przypadku bankructwa GTI. Jak pokazuje relacja naszej czytelniczki. Warto walczyć, a przy dobrej woli różnych osób może udać się wyjść z kłopotów.

rt-2013-07-44

O dużych kłopotach GTI przeczytałam w internecie – okazało się, że mają wieczorem podjąć decyzję o upadłości. Zadzwoniłam do Darka Rozuma, z którym załatwiałam moje grupy na Kretę, a on potwierdził czarny scenariusz. Poprosiłam, aby podał mi kontrahenta na Krecie, przez którego kupował dla moich grup miejsca w hotelu, oraz podstawową informację – czy GTI zapłaciło depozyt za te miejsca? Dosłownie w ciągu kilkunastu minut miałam maila z kwotami przelanych zaliczek za nasze grupy i numer...


Wydanie: 5/2013, ŚWIAT BRANŻY
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail