HRS najbardziej rozpoznawalny

Z badań przeprowadzonych pod koniec czerwca na zlecenie ARC Rynek i O pinia wynika, że HRS jest obecnie najbardziej rozpoznawalnym serwisem rezerwacji hotelowych w Polsce. W porównaniu do podobnego badania z czerwca 2012 roku, świadomość marki HRS.pl wzrosła o 22 proc.

Celem badania była analiza świadomości marek internetowych systemów rezerwacji hotelowej w Polsce. Wyniki powstały na podstawie odpowiedzi 1004 respondentów w wieku 20-45 lat, mieszkańców Warszawy, Krakowa, Łodzi, Wrocławia, Poznania, Gdańska i Szczecina, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy odbyli podróże prywatne lub służbowe. Znajomość serwisu rezerwacji hotelowych HRS.pl zadeklarowało 98 proc. respondentów, 1/3 z nich wymieniała HRS spontanicznie. W porównaniu z poprzednim badaniem, wykonanym w czerwcu 2012 roku, świadomość marki HRS.pl wzrosła o 22 proc. Pozycję lidera pod względem świadomości marki przez długi czas zajmował w Polsce serwis Booking.com, jednak według najnowszego badania wyprzedził go właśnie HRS.pl. Spośród wszystkich badanych serwisów rezerwacyjnych, poza Booking i HRS.pl, znaczące zmiany świadomości marki zanotował jeszcze tylko portal Trivago. Podejmując decyzję o wyborze serwisu internetowego, 7 na 10 badanych rozważa wybór HRS.pl. Liczba klientów serwisu HRS.pl systematycznie rośnie: z 4 proc. w roku 2010 do 17 proc. w lipcu 2012, 25 proc. w listopadzie 2012 i 39 proc. w czerwcu 2013

Wydanie: 6/2013, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail