Da Grasso Sp. z o.o., wprowadza zmiany w strategii i modelu biznesowym franczyzy

2013-06-18

Największa polska sieć franczyzowa, prowadzona przez spółkę Da Grasso Sp. z o.o., wprowadza zmiany w strategii i modelu biznesowym. Głównym elementem tych działań jest rebranding, centralizacja systemu zakupów, pogłębienie relacji z franczyzobiorcami oraz ujednolicenie działań marketingowych. Zarząd firmy zamierza zamknąć cały proces w przeciągu następnych dwunastu miesięcy.

Na podstawie badań przeprowadzonych wśród franczyzobiorców zarząd Da Grasso Sp. z o. o. podjął decyzję o wprowadzeniu w sieci swoich restauracji zmian biznesowych i marketingowych.

Sieć ma za sobą okres intensywnego rozwoju, który polegał na otwieraniu kilkudziesięciu lokali każdego roku. Aktualna strategia przewiduje, że liczba ta zostanie ograniczona do 15-20 restauracji rocznie.

- Naszym celem nie jest bycie największą siecią pizzerii w Polsce, ale najczęściej wybieraną....

Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail