Nowa strona Lufthansy

Firma Amadeus została wybrana przez Lufthansę do przeprowadzenia modernizacji stron internetowych do zakupów i rezerwacji. Zmian dokonano za pomocą pakietu rozwiązań Amadeus e-Commerce. Witryna internetowa Lufthansa.com, którą odwiedza ponad 210 milionów osób rocznie, zyskała całkowicie przebudowany przepływ zakupów i rezerwacji.

Dzięki temu podróżni mogą liczyć na lepsze doświadczenia w zakresie zakupów online za sprawą udoskonalonych narzędzi nawigacyjnych oraz większej przejrzystości informacji o cenach. Jednocześnie nowa strona została zaprojektowana w taki sposób, aby zwiększyć możliwości merchandisingowe linii lotniczej, zarówno w zakresie działalności krajowej, jak i międzynarodowej. Podróżni zyskają dostęp do spersonalizowanych rekomendacji i znacznie szerszego niż dotychczas zakresu wariantów podróży, bazującego na specyficznych obszarach ich zainteresowań. Ponadto otrzymają oni spersonalizowane oferty uwzględniające ich status frequent flyer, wybór celu podróży i kraju zamieszkania. Lufthansa będzie również miała możliwość rozwijania zawartości swojej strony internetowej w oparciu o określone parametry, takie jak czas lub pora roku czy szczególne okazje, odpowiednio dostosowując swoją ofertę. W ramach projektu Amadeus zapewnił, że strona Lufthansa.com zostanie poddana najbardziej szczegółowym, rygorystycznym testom i kontroli jakości. Proces obejmie ponad 6 tys. testów. Całkowicie zmodernizowane strony na Lufthansa. com w obszarze zakupów, rezerwacji i zmiany rezerwacji są już dostępne dla podróżnych w 12 językach i 88 krajach na całym świecie.

Wydanie: 1/2014, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail