Polska Rada Winiarstwa podsumowuje sezon

Polska Rada Winiarstwa podsumowuje sezon

tycji

Jak branża winiarska oceniają tegoroczne lato? Czy upały sprzyjały wzrostowi konsumpcji? Czy już szykują ciekawe nowości produktowe do wprowadzenia na rynek jesienią? Jakie wina zaczną się lepiej sprzedawać, gdy temperatura za oknem spadnie? Na te i inne pytania odpowiedzieli Członkowie Polskiej Rady Winiarstwa, czołowi polscy importerzy, producenci i dystrybutorzy win
i napojów winiarski.

Sukces Warki Cider

Upały zawsze sprzyjają konsumpcji lekkich i orzeźwiających napojów. Jednak ten rok można śmiało nazwać rokiem cydrów. Warwin jako pierwszy wprowadził w maju tego roku do obrotu cydr pod marką Warka Cider. Oficjalna prezentacja produktu odbyła się na konferencji prasowej Polskiej Rady Winiarstwa 12 czerwca 2013 r. w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
- W odniesieniu do statystyk, na podsumowania przyjdzie czas na koniec roku - mówi Daniel Wiśniewski Dyrektor Handlowy Prokurent Commercial Director Proxy Warwin S.A. - Nie wchodząc w szczegóły objęte tajemnicą handlową, możemy dziś jedynie zdradzić, że nasze nowe produkty sprzedają się bardzo dobrze, ze względu na ich doskonałą relację jakości do ceny. Bazując na danych sprzedażowych i ich dynamice, jesteśmy przekonani że uda nam się sprzedać w tym roku ponad 1 mln butelek cydrów i perry. Na przyszły rok nasze plany zakładają sprzedaż ponad 10 mln butelek
z czego około 40-50% powinien stanowić eksport.

Warwin, w kontekście dwóch nowych produktów wprowadzonych latem na rynek: Warki Cider
i Warki Perry oraz ich sukcesu sprzedażowego, ocenia tegoroczne lato bardzo dobrze. Debiut produktów wypadł wyśmienicie zarówno w ocenie konsumentów od których firma otrzymuje liczne pochwały, ale i od kontrahentów. Warwin z dużym powodzeniem wszedł do sieci handlowych: m.in. do Kauflanda.

Firma na jesień i zimę szykuje nowości, którymi planuje oczarować konsumentów i zaskoczyć konkurencję. Szczegółów na razie nie chce zdradzić, ale zapewnia, że będą to produkty, które podbiją serca konsumentów, gdy temperatura za oknem nieco spadnie.

Wina białe i różowe najpopularniejsze


Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail