Promocja Polski podczas EURO

Polska Organizacja Turystyczna realizuje kampanię podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej EURO 2016. – 18 czerwca została otwarta specjalna strefa promocyjna na placu przed Hôtel de Ville – mówi Tomasz Rudomino, dyrektor Zagranicznego Ośrodka POT we Francji.

pws-2016-06g-03

Nazywa się teraz, z uwagi na zmianę lokalizacji, Place de l’Europe (Plac Europy). Codziennie do 10 lipca od godz. 13 do 22 lipca odbywają się tam różne aktywności dla turystów i mieszkańców Paryża. W weekendy organizowane są konkursy z nagrodami, degustacje, animacje dla dzieci i młodzieży, a w pozostałe dni tygodnia – dystrybucja materiałów promocyjnych i informacyjnych, zdjęcia z polskimi piłkarzami oraz degustacje polskich produktów. Prezentacja polska miała swój punkt kulminacyjny 16 czerwca. Odbył się wtedy Wieczór Polski w Ambasadzie RP w Paryżu, a w programie między innymi spotkanie z prasą pt. „Od hydraulika do Lewandowskiego”, pokaz żonglerki i trików piłkarskich i oczywiście degustacja polskich przysmaków. Wieczór otworzył minister sportu i turystyki Witold Bańka w obecności Ambasadora RP we Francji Andrzeja Byrta i prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej dr Wojciecha Fedyka.




 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail