Certyfikat IATA dla Amadeusa

Firma Amadeus poinformowała, że jako jedna z pierwszych w branży otrzymała od Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA) certyfikat New Distribution Capacity (NDC) trzeciego poziomu.

To najwyższy poziom certyfikacji NDC, dotyczącej zgodności z rynkowym standardem formatu danych, jakimi linie lotnicze wymieniają się z biurami podróży i innymi odbiorcami. Linie lotnicze korzystające z nowego rozwiązania Amadeus Altéa NDC – które zostało opracowane na początku roku, a teraz uzyskało certyfikat IATA – będą mogły dystrybuować swoje ceny i taryfy, w tym treści dotyczące usług dodatkowych i „rodzin taryf”, za pomocą narzędzia NDC Offers & Orders. – Zależy nam, żeby wspierać rozwój tego nowego standardu komunikacji i żeby współpracować z IATA przy dalszej standaryzacji komunikatów i sposobów przesyłania danych. Chcemy pomóc liniom lotniczym w personalizacji ofert i dystrybucji taryf w precyzyjny, elastyczny i szybki sposób. Jeśli linie lotnicze wybiorą komunikaty NDC-XML, jesteśmy w pełni gotowi do obsługi danych w nowym standardzie – powiedziała Julia Sattel, szefowa działu Airline IT w Amadeus. Firma Amadeus rozpoczęła inwestycje w komunikację opartą na technologii XML w 2007 r., gdy jako pierwszy dostawca IT dla branży turystycznej wdrożyła ją we współpracy z easyJet. Od dziesięciu lat Amadeus nieustannie wspiera linie lotnicze w personalizacji ich ofert. Dzięki temu mogą one generować dodatkowe przychody wykorzystując merchandising oraz zaspokajając potrzeby podróżnych dot. porównywania cen i nabywania usług dodatkowych za pośrednictwem wybranego przez nich kanału sprzedaży. – Standard NDC jest zgodny z nowymi trendami dotyczącymi prezentowania klientom oferty lotniczej, które Amadeus w pełni wspiera. Współpracujemy z IATA i innymi interesariuszami, żeby promować innowacje, które przynoszą korzyści wszystkim uczestnikom rynku i zwiększają wydajność całej naszej branży. Będziemy nadal działać na rzecz najbardziej wydajnego sposobu integracji i prezentowania danych tworzących ofertę turystyczną – powiedział Svend Leirvaag, wiceprezes ds. Industry Affairs w Amadeus. Firma Amadeus rozpoczęła inwestycje w komunikację opartą na technologii XML w 2007 r., gdy jako pierwszy dostawca IT dla branży turystycznej wdrożyła ją we współpracy z easyJet. Od dziesięciu lat Amadeus nieustannie wspiera linie lotnicze w personalizacji ich ofert. Dzięki temu mogą one generować dodatkowe przychody wykorzystując merchandising oraz zaspokajając potrzeby podróżnych dot. porównywania cen i nabywania usług dodatkowych.

Wydanie: 1/2016, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail