Nie wszystkie samoloty lądują o czasie

Opóźnienie samolotu to nie tylko problem przewoźnika i pasażerów to również problem portu lotniczego.

pws-2016-08b-02

Na co dzień, kiedy wszystko idzie zgodnie z planem, każda czynowość i procedura lotniskowa odbywa się automatycznie i sprawnie. Jednak czasem w ten sprawny mechanizm wdziera się opóźnienie. Jak taka sytuacja wygląda ze strony portu lotniczego opowiedział, nam Piotr Lenarczyk, szef biura handlowo- marketingowego Mazowieckiego Portu Lotniczego Warszawa-Modlin.

Kto musi działać

W sytuacjach nadzwyczajnych, jak opóźnienia, odwołania czy przekierowania połączeń, środek ciężkości i kluczowa współpraca jest na linii dział operacyjny przewoźnika – dział operacyjny agenta obsługi naziemnej, z którym to przewoźnik się w pierwszej kolejności komunikuje i który to stanowi jego reprezentację na terenie lotniska. To właśnie na jego terenie współpracują obie strony. Finalnie to przewoźnik decyduje, czy np. w przypadku usterki technicznej podstawi dodatkowy samolot, czy wysyła ekipę techniczną by naprawiła ten uszkodzony. Również przewoźnik decyduje, na które lotnisko jest ewentualnie przekierowany feralny lot i czy po ustaniu negatywnych warunków np. pogodowych, samolot wraca na lotnisko do...


Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail