Skuteczna, niemiecka promocja

W dniach 16-18 kwietnia odbyła się już 42. edycja German Travel Mart. Jest to najważniejsza impreza niemieckiej turystyki przyjazdowej organizowana corocznie przez Niemiecką Centralę Turystyki (DZT) ze zmieniającymi się za każdym razem partnerami, reprezentującymi poszczególne landy i miasta, w których jest realizowany program.

pws-2016-08fr-45

W tym roku gospodarzem wydarzenia po raz pierwszy był Magdeburg – stolica landu Saksonia Anhalt. Tutaj miały miejsce giełda i trzy wieczorne imprezy integracyjne. Na uroczyste otwarcie GTM zaprosił uczestników Quedlinburg, gdzie podziwiali oni wspaniałe obiekty wpisane na listę światowego dziedzictwa kulturowego UNESCO: kolegiatę, zamek, pałac Salfeldsche Palais oraz stare miasto. Podstawą GTM były dwudniowe warsztaty na terenie targów Messe Magdeburg. Są one określane jako platforma B2B (business- to-business), ponieważ stwarzają możliwość nawiązania kontaktów pomiędzy firmami i instytucjami lub pogłębienia już istniejących w celu nawiązania późniejszych transakcji. Niemcy były reprezentowane przez ponad 300 podmiotów z branży hotelarskiej i transportowej, a także lokalne i regionalne organizacje turystyczne, proponujące całe spektrum usług dla turystyki przyjazdowej. Na giełdę przyjechało 500 managerów z branży turystycznej i przedstawicieli mediów. Największa grupa – 130 osób reprezentowała Azję i Australię, kolejne pod względem liczby to: 91 (Europa Południowa), 85 (Ameryka i Izrael), 80 (Europa Północno-Wschodnia), 69 (Europa Południowo-Zachodnia), 66 (Europa Północno-Zachodnia). Ponad 80 proc. touroperatorów z zagranicy oraz oferentów z Niemiec potwierdza pozytywne efekty GTM w postaci zawartych i zrealizowanych umów.

Coraz więcej turystów

Przekłada się to na ciągły wzrost liczby turystów odwiedzających ten kraj. W 2015 r. odnotowano 79,7 mln noclegów turystów z zagranicy w obiektach noclegowych (wg danych Urzędu Statystycznego Bundesamt). W porównaniu do 2014 r. stanowi to przyrost o 4,1 mln (5,4 proc.). Liczba noclegów z Europy wynosi 58,4 milionów. Pierwsze miejsce od lat należy do Holandii, kolejne pozycje zajmują: Szwajcaria, USA, Wielka Brytania, Włochy, Austria, Dania, Francja. Polska plasuje się na 12 pozycji z liczbą 2 503 335 (wzrost o 2,2 proc.). Struktura przyjazdów wg kolejności to: urlop, biznes, odwiedziny przyjaciół i znajomych. Zaszczytne pierwsze miejsce zajmują Niemcy w Europie jako cel turystyki miejskiej i biznesowej. Przygotowując...


Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail