Rekrutacja na bilbordach

Rainbow nieustannie organizuje rekrutacje na różne stanowiska. Tym razem poszukuje doświadczonego programisty do działu IT. Aby wspomóc proces poszukiwań, firma zastosowała oryginalne rozwiązanie – reklamę na billboardach.

Rainbow jest drugim największym organizatorem wyjazdów na polskim rynku. Nieustanny rozwój wpływa na wzrost zapotrzebowania na specjalistów, również do działu IT. Tym razem postawiono na kreatywną komunikację, czyli na reklamę outdoorową (bilboardy). Już od września można je znaleźć przy autostradzie na trasie Łódź-Warszawa oraz popularnej łódzkiej Manufakturze. Dodatkową zachętą dla potencjalnych chętnych mają być wakacje o wartości 8 tys. złotych. – Nieustannie szukamy nowych rozwiązań związanych z komunikacją, tym razem zależało nam na tym, aby poszukując pracownika zastosować kreatywne rozwiązania. Przy okazji pokazujemy, że praca w Rainbow jest również ciekawa i pełna wyzwań. Wszyscy publikują ogłoszenia w gazetach lub korzystają z wyspecjalizowanych serwisów, my chcieliśmy pójść o krok dalej i dlatego zareklamowaliśmy się na billboardach. Wybranemu przez nas kandydatowi jeszcze przed rozpoczęciem jego przygody z nami oferujemy to, w czym jesteśmy najlepsi, czyli znakomite wakacje o wartości 8 tys. złotych – mówi Michał Jaworski – dyrektor e-commerce w Rainbow.

Wydanie: 5/2016, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail