Poszukujemy możliwości dalszej ekspansji

Zauważamy rosnące zapotrzebowanie na wygodę, intuicyjny dostęp do usług oraz szybką i przejrzystą komunikację. Podróżni oczekują większej elastyczności w zakresie rezerwacji i zmiany biletów, a także udoskonalonych kanałów obsługi klienta – mówi Ryszard Wójcik, prezes Sindbad SA. 

rt 2025 02 328417

Panie prezesie, za nami cały 2024 r. i początek kolejnego. Jakie nastroje w związku z otwarciem nowego rozdziału?

Miniony rok, podobnie jak wszystkie lata po pandemii, stanowił wyzwanie dla całej branży przewozów autokarowych. Rynek nieustannie ewoluuje, dostosowując się do dynamicznych zmian technologicznych, regulacyjnych i gospodarczych. Nasza firma wykazuje elastyczność i gotowość do adaptacji w tych warunkach, co stanowi klucz do dalszego rozwoju. Z każdym kolejnym rokiem dążymy do umacniania naszej pozycji lidera na rynku, wdrażając innowacyjne rozwiązania oraz optymalizując nasze procesy operacyjne. Wchodzimy w 2025 r. z optymizmem, traktując nadchodzące wyzwania jako nowe możliwości wzrostu i innowacji. Wierzymy, że poprzez dalsze inwestycje w rozwój floty, automatyzację procesów oraz cyfryzację obsługi klienta będziemy mogli jeszcze efektywniej spełniać oczekiwania pasażerów i partnerów biznesowych. Z całą pewnością jesteśmy gotowi na wyzwania, jakie przyniesie 2025 r., i otwarcie je przyjmujemy. Dla nas każdy nowy rok to nowe szanse i możliwości, więc oczywiście nastroje są bardzo dobre. Marka jest silna, rozwija się w wielu gałęziach biznesu, w tym szczególnie w zakresie wynajmu autokarów, incentive, organizacji dużych imprez i turystyki, a to daje nam dużo energii i motywacji do działania. 

Jakie zmiany w preferencjach pasażerów zauważono w 2024 r.? Jakie działania podejmują państwo, by odpowiedzieć na te zmiany?

Nasza klientela obejmuje szerokie spektrum wiekowe, co sprawia, że preferencje pasażerów ewoluują wraz z nimi. Zauważamy rosnące zapotrzebowanie na wygodę, intuicyjny dostęp do usług oraz szybką i przejrzystą komunikację. Podróżni oczekują większej elastyczności w zakresie rezerwacji i zmiany biletów, a także udoskonalonych kanałów obsługi klienta. W odpowiedzi na te oczekiwania wdrażamy nową, bardziej funkcjonalną stronę...



Rozmawiał Zbigniew Adamów-Bielkowicz

Wydanie: 2/2025, WYWIAD
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail