16 mln klientów programu lojalnościowego Emirates

W 16 lat od powstania Emirates Skywards, wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego linii Emirates, liczba jego członków przekroczyła 16 milionów.

pws-2016-10zz-07

Dla uczczenia tej rocznicy przewoźnik postanowił wprowadzić dla nich jeszcze atrakcyjniejszą ofertę. Od uruchomienia programu w 2000 roku, członkowie wymienili aż 220 miliardów mil na darmowe bilety, pobyty w hotelach i wejściówki na największe wydarzenia sportowe oraz kulturalne na całym świecie. Różnorodność partnerów programu i przyznawanych w nim nagród pokazuje, jak zróżnicowana jest baza klientów i siatka połączeń przewoźnika, która obejmuje sześć kontynentów i ponad 150 kierunków. Obecnie w Emirates Skywards uczestniczy 14 partnerskich linii lotniczych, w tym strategiczni partnerzy przewoźnika – Easyjet i Qantas – dzięki czemu członkowie programu mogą korzystać z jednej z największych globalnych sieci połączeń. W programie biorą udział także 24 sieci hoteli, które łącznie oferują blisko 20 tys. obiektów na świecie. Wśród nich znajdują się hotele Starwood, a ich program partnerski Starwood Preferred Guest (SPG) został powiązany z Emirates Skywards. Dzięki temu stali klienci Emirates zyskują podwójnie – latając liniami Emirates lub rezerwując nocleg w hotelu Starwood jednocześnie gromadzą mile i punkty Starpoints. W związku z zaangażowaniem sponsorskim Emirates w sport, sztukę i kulturę, członkowie programu mogą otrzymać najlepsze wejściówki na największe imprezy na świecie, w tym Dubai Jazz Festival.

Wydanie: 5/2016, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail