Podróże nowej generacji

Nowa generacja podróżnych radykalnie różni się od swoich poprzedników. Ma zupełnie inne oczekiwania i przyzwyczajenia. I do tych nowych zachowań będzie się musiała dostosować branża turystyczna. O tym, czego oczekują nowi podróżni, piszą specjaliści z Sabre.

pws-2016-11a-28

Podróż dla millenialsów trwa nieustająco, czy raczej nieustająco widzą rozmaite powody, by ją rozpocząć. Impulsem może być post blogera na Instagramie, podróż celebryty w egzotyczne miejsce czy wpis i zdjęcie wrzucone przez znajomego na Facebooka. Wielu przedstawicieli tej generacji myśl o podróży praktycznie nigdy nie opuszcza, dlatego dla firm z branży turystycznej ważne jest, by być częścią codziennego obiegu informacji i wpływać na ostateczne decyzje. Z badań wynika, że millenialsi, planując podróż, korzystają z tak dużej liczby źródeł, z jakiej nie korzystała żadna z poprzednich generacji. Gdzie szukają inspiracji? Na etapie marzenia o podróży (a więc jeszcze przed jej planowaniem) każdy z millenialsów korzysta średnio z dziewięciu różnych źródeł informacji. Najczęściej są to media społecznościowe. Dla branży turystycznej jest to szansa, by włączyć się w ten etap i odpowiednio zainspirować potencjalnego klienta. Nieco ponad połowa przedstawicieli tej generacji śledzi podróżnicze profile w mediach społecznościowych. Większość z obserwuje jedno lub dwa konta na różnych platformach, natomiast 17 proc. – trzy lub więcej.

Instagram, Facebook, Pinterest…

Według badań Sabre najczęstszym źródłem inspiracji jest Instagram. Aż 68 proc. badanej grupy śledzi konta podróżnicze na właśnie na Instagramie. Dlatego jednym ze sposobów przyciągnięcia ich uwagi jest stworzenie firmowego konta na tej platformie. Daje ono możliwość łatwego śledzenia, które z publikowanych zdjęć cieszą się największym zainteresowaniem. Jeśli uda się zainteresować w ten sposób użytkowników, znacznie łatwiej jest przyciągnąć ich do konkretnych postów i informacji. Dokładne śledzenie zachowań i umieszczanie odpowiednich zdjęć i postów może być kopalnią nowych użytkowników. Warunkiem jest jednak publikowania naprawdę dobrych zdjęć, by przyciągały one uwagę użytkowników. Kolejną platformą wykorzystywaną przez millenialsów do śledzenia wątków podróżnych jest Facebook. W tym celu korzysta z niej 62 proc. z nich. Jest to więc równie dobre miejsce do pozyskiwania potencjalnych klientów, zwłaszcza że oferuje do tego rozmaite narzędzia, jak choćby promowane posty, które są odpowiednio kierowane do użytkowników, uwzględniając ich lokalizację, wiek czy zainteresowania. Do tego można wybierać rozmaite opcje, np. kierowanie tylko do osób, które polubiły określony profil, czy ustawiać budżet, który może wynosić np. zaledwie 5 dolarów. Na trzecim miejscu pośród platform społecznościowych znalazł się...


Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail