Makro wyszukuje kulinarne diamenty

2013-11-14

W Polsce funkcjonuje ponad 1300 szkół o profilu gastronomicznym. Wśród uczących się w nich młodych adeptów sztuki kulinarnej są przyszli mistrzowie. Zanim osiągną mistrzowski fach, czeka ich wiele lat nauki i praktyki. Zdarzają się jednak diamenty, które zostają odkryte podczas konkursów kulinarnych. Swój talent do gotowania wkrótce będą mieli okazję zaprezentować także uczniowie z piętnastu szkół o profilu gastronomicznym z całej Polski, którzy znaleźli się w ścisłym gronie półfinalistów 5. edycji prestiżowego konkursu kulinarnego „Zgotuj sobie sukces” organizowanego przez firmę MAKRO Cash&Carry.

ZgotujSobieSukces_konkurs_MAKRO_3

Konkurs kulinarny – pierwszy krok w karierze mistrza kuchni

Każdego roku w Polsce organizowanych jest kilkadziesiąt konkursów dla profesjonalnych, czynnych zawodowo kucharzy. W skali kraju nasz konkurs jest jedynym skierowanym do młodzieży, w którym ocenia międzynarodowe jury z udziałem członków Światowego Stowarzyszenia Kucharzy. – podkreśla Grzegorz Kazubski, szef Centrum HoReCa w MAKRO, koordynator konkursu i członek profesjonalnego jury oceniającego zmagania młodych kucharzy.

Do półfinału prestiżowego konkursu kulinarnego zakwalifikowały się 24 dwuosobowe zespoły ze szkół o profilu gastronomicznym z całej Polski. Podczas półfinału konkursu, który odbędzie się 14 listopada w Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie, międzynarodowe jury wyłoni 12 dwuosobowych zespołów. 15 listopada finaliści powalczą o nagrodę główną – 10 tys. złotych oraz wartościowe nagrody dla szkół.

O tym, że warto brać udział w podobnych inicjatywach przekonane są laureatki ubiegłorocznej edycji konkursu – Natalia Ostrowska i Emilia Zgutka z Zespołu Szkół Gastronomicznych przy ul. Majdańskiej w Warszawie. To konkurs dla osób, które lubią myśleć – mówi Natalia. I dodaje: Tu nie można przyjść z gotową...

Aktualności
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail