Superbrands w turystyce

2012-05-30

25 maja przedstawiciele najsilniejszych marek na polskim rynku po raz szósty odebrali statuetki Superbrands. Wśród laureatów znalazły się także marki związane z podróżami i wypoczynkiem.

The Superbrands Ltd. to międzynarodowa organizacja nagradzająca sukcesy marek, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży. Tegoroczni laureaci zostali wyłonieni głosami członków Rady Marek - 39 czołowych polskich ekspertów w dziedzinie brandingu, marketingu  i reklamy - oraz grupy 2700 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: rozpoznawalność marki, unikalny charakter korzyści, które oferuje i siła więzi z klientami.

Wśród marek związanych z branżą lotniczą eksperci i konsumenci wyróżnili warszawskie Lotnisko Chopina oraz markę Boeing. Obie tytuł Superbrands otrzymały już po raz drugi.

Po raz czwarty po złotą statuetkę sięgnęło biuro podróży TUI, po raz drugi - miasto Poznań. Tytułem cieszyć się będą również Hotele SPA Dr Irena Eris.

Historie sukcesu nagrodzonych marek można przeczytać w Albumie Superbrands 2012 - towarzyszącym wszystkim krajowym edycjom Superbrands wydawnictwie, cieszącym się na świecie opinią "biblii brandingu".

 

Organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Culture.pl, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Polish National Sales Awards, Inquiry Market Research, PRoto.pl i Bravo Bodoni.

 


Aktualności


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail