Wrocławskie lotnisko pokazuje się w regionie

2012-09-10

"Poleć Wrocław" - pod takim hasłem wystartowała kampania Portu Lotniczego Wrocław. Przez najbliższy miesiąc w prasie, radiu, Internecie i na billboardach wrocławskie lotnisko będzie promowało perspektywy i możliwości, jakie mieszkańcom regionu stworzył nowy terminal.

 Kampania "Poleć Wrocław" ma dotrzeć do milionów osób w zasięgu oddziaływania Portu Lotniczego Wrocław. W jej ramach mieszkańcy pięciu województw (dolnośląskiego, opolskiego, wielkopolskiego, śląskiego i lubuskiego) będą zachęcani do latania z wrocławskiego lotniska za pośrednictwem setek spotów radiowych w lokalnych rozgłośniach, reklam w gazetach, bannerów w Internecie oraz billboardów. W ciągu najbliższego miesiąca ofensywa reklamowa ma pokazać m.in. mieszkańcom Brzegu, Wałbrzycha, Świdnicy, Lubina, Legnicy, a także Opola, Poznania, Leszna czy Zielonej Góry, że, dzięki nowoczesnej infrastrukturze, latanie ze stolicy Dolnego Śląska jest komfortowe i dostępne nie tylko dla wrocławian.

 - Dzięki nowoczesnemu terminalowi już teraz jesteśmy w stanie zapewnić obsługę na najwyższym poziomie blisko 4 milionom pasażerów rocznie, którzy - w sezonie letnim -  mogą wybierać spośród rekordowej liczby 60 kierunków - mówi Monika Półtorzycka-Jon, manager  ds. marketingu i PR Portu Lotniczego Wrocław. - Nowa infrastruktura to także AOW, która gwarantuje szybki dojazd z północy i południa województwa, natomiast A4 - ze wschodnich i zachodnich stron regionu. Z myślą o osobach, które wybierają się z portu w dłuższą podróż, przygotowaliśmy tani parking długoterminowy. Chcemy pokazać więc mieszkańcom regionu, że jeśli latać - to tylko z Wrocławia! - dodaje.

 Nowy terminal Portu Lotniczego Wrocław został oddany do użytku w marcu 2012 roku, jako  pierwszy wśród polskich lotnisk przed UEFA EURO 2012T. Już teraz jest w stanie obsłużyć blisko 4 miliony pasażerów rocznie. Docelowo - po dalszej rozbudowie - ta liczba może wzrosnąć do 7 milionów. Na tle innych portów regionalnych, wrocławskie lotnisko odznacza się m.in. dużą kubaturą (330 tysięcy metrów sześciennych), rozbudowaną strefą komercyjną (4 tysiące metrów kwadratowych) oraz wygodnymi rękawami lotniczymi, którymi pasażerowie poruszają się między samolotem i obiektem. W letniej siatce  połączeń Portu Lotniczego Wrocław znalazła się rekordowa liczba  blisko 60 połączeń - prawie 40 regularnych i 20 czarterowych.


Aktualności


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail