Jak promować zabytki, żeby ludzie chcieli przyjeżdżać?

2013-01-02

- Komercjalizacja zabytków jest konieczna, by przetrwały. Należy jednak wyznaczyć sobie granicę - za którą już nie jest historia, zabytek, lecz park rozrywki - uważa dr Tomasz Przerwa, historyk Uniwersytetu Wrocławskiego

Cały tekst: http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,13121626,Jak_promowac_zabytki__zeby_ludzie_chcieli_przyjezdzac_.html#ixzz2GpZ7qpse


Aktualności


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail