Smart Helpline wybiera Travelport jako głównego dostawcę rozwiązań GDS w Polsce

2013-06-27

Firma Travelport, jeden z największych dostawców usług i rozwiązań biznesowych dla światowej branży turystycznej, została wybrana na partnera w dziedzinie rozwiązań GDS przez Smart Helpline, polski oddział GAMA Business Travel, globalnej firmy specjalizującej się w organizowaniu podróży służbowych.

Travelport od ponad 20 lat z powodzeniem współpracuje z GAMA Business Travel w Stanach Zjednoczonych. Nowa, wieloletnia umowa rozszerza tę współpracę na obszar Polski.

„Travelport pozostaje głównym dostawcą rozwiązań posiadającym najszerszą ofertę produktów dla branży podróży służbowych ” — powiedział Dov Kagan, założyciel i prezes firmy Gama Business Travel. „Oprócz bogatej gamy produktów, argumentem przemawiającym za współpracą z firmą Travelport w Polsce jest jej zaawansowana technologia i zakres oferowanych przez nią usług. W skali globalnej współpracujemy już od ponad 20 lat. Są to relacje bardzo korzystne dla obu stron”.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z zawarcia umowy z firmą GAMA Business Travel” — dodała Aleksandra Tomaszewska, dyrektor ds. sprzedaży w Polsce. „Poprzez wysoce rozwiniętą technologię i bogatą zawartość ofert chcemy ułatwić im dotarcie do nowych klientów, co pozwoli na rozwój działalności biura Smart Helpline w Polsce”.

Aktualności


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail