Łatwa anulacja, stała zniżka i program lojalnościowy ważne dla polskich klientów biznesowych

2013-08-19

StayPoland.com przeprowadziło ankietę wśród polskich Klientów dotyczącą preferencji w zakresie służbowych rezerwacji hotelowych w Polsce. 56% wszystkich zapytanych deklaruje, że regularnie odbywa podróże służbowe.

32% ankietowanych wyjeżdża służbowo co najmniej cztery razy w ciągu miesiącu, nieco mniej bo 29% podróżuje jeden lub dwa razy w ciągu miesiąca. Tylko 19% wyjeżdża raz w miesiącu lub rzadziej.

Wśród udogodnień najbardziej przydatnych podczas rezerwacji firmowych w czołówce znalazły się: łatwa anulacja, określona w skali jako czynnik bardzo ważny przez 58%, stała zniżka podobnie jak program lojalnościowy są bardzo ważne dla 52%. Za najmniej przydatne ankietowani uznali zbiorcze rozliczenia oraz możliwość telefonicznej rezerwacji.

Ze względu na ograniczone budżety w firmach Klienci za dobę płacą średnio 150 zł (aż 45%). 29% ankietowanych za dobę hotelową płaci 200 - 250 zł. Tylko 19% deklaruje rezerwacje firmowe za kwotę powyżej 250 zł.

Aktualności


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail