2 mln. miłosników Qataru

2013-10-05

Linie lotnicze Qatar Airways przekroczyły liczbę dwóch milionów fanów na Facebooku i obecnie znajduje się na czwartym miejscu pod względem najbardziej "lubianych" linii lotniczych w całej branży według firmy analitycznej, Socialbakers.

Od swoich początków na Facebooku w kwietniu 2011, Qatar Airways osiągnęły spektakularny wzrost fanów, zwłaszcza w zeszłym roku, dzięki szerokiemu wachlarzowi promocji aktywnie angażujących fanów, wyłączne taryfy, oraz sponsoring przez tę linię lotniczą najpopularniejszego klubu piłkarskiego na świecie - FC Barcelona.

Wzrost liczby fanów Qatar Airways przekroczył 166 proc. w ciągu 6 miesięcy i ponad 500 proc. w okresie 12 miesięcy.

ww11

Wzrost pozycji Qatar Airways na Facebooku to produkt uboczny szeroko zakrojonych inicjatyw firmy, których celem było przybliżenie w jedyny w swoim rodzaju sposób kwestii związanych z ekspansją, działalności linii, sponsoringu, pracowników i kultury Qatar Airways.

Ponadto, linia lotnicza uruchomiła wyłączne Taryfy dla Fanów na Facebooku, umożliwiając swoim fanom korzystanie ze zniżek na podróże lotnicze. Konkursy także odegrały znaczącą rolę w budowaniu popularności linii lotniczej w sieci społecznościowej. W ciągu roku Qatar Airways uruchomiły popularne promocje, takie jak: "Na Malediwy z miłością", "Bądź VIPem podczas tournee FC Barcelony po Azji" i ostatnio "Gdzie jest Panda?"

Linii lotniczej udało się zbudować silną obecność we wszystkich mediach społecznościowych przy użyciu 14 kanałów komunikacji z pasażerami w mediach społecznościowych. W efekcie, zdobyła ogromną wiedzę o podejściu i opiniach swoich klientów do marki Qatar Airways oraz otrzymała mnóstwo wspaniałych sprawozdań oraz sugestii produktowych ze strony swojej szerokiej rzeszy fanów.

Aktualności


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail