Powiedz michaelowi !

2013-10-17

Ryanair, 15 października uruchomił nowy internetowy formularz, gdzie pasażerowie bezpośrednio mogą się kontaktować z prezesem, Michaelem O'Leary i zasugerować jak Ryanair może dodatkowo poprawić swoją wiodącą pozycję w obsłudze pasażera.

Nowy internetowy formularz jest jedną z ostatnich inicjatyw utworzonych przez Ryanair celem dalszej poprawy obsługi pasażera, w tym darmowej do pobrania aplikacji na telefon, usunięcie funkcji Recaptcha (od 30 października) oraz nową stronę internetową. Teraz 81 mln pasażerów Ryanair mogą przesyłać swoje propozycje na stronie internetowej Ryanair 'Powiedz Michaelowi!'

Aktualności


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail