TravelCamp w Akademii Leona Koźmińskiego

2013-12-03

Już 4 grudnia odbędzie się kolejna edycja spotkania środowiska internetowego z branżą turystyczną - TravelCamp.

Z uwagi na duże zainteresowanie turystycznym barcampem najbliższe spotkanie zaplanowano w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. TravelCamp od ponad trzech lat przyciąga hotelarzy, touroperatorów, portale turystyczne, travel managerów, a także agencje interaktywne i specjalistów z zakresu marketingu internetowego. Uczestnicy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu marketingu turystycznego, rozmawiają o nowych technologiach, trendach w turystyce, poszukują inspiracji i partnerów biznesowych.

– Tym razem będziemy rozmawiać m.in. o grywalizacji w promocji regionów, wyszukiwaniu semantycznym i skutecznych kampaniach mailingowych. Przyjrzymy się także profilowi statystycznego Kowalskiego kupującego wczasy w internecie oraz zaprezentujemy kilka rynkowych nowości. A wspólnie z firmą HRS zorganizujemy praktyczne warsztaty dla hotelarzy – mówi Piotr Kasperczak, pomysłodawca i koordynator projektu TravelCamp. Każda edycja przyciąga specjalistów z całej Polski, którzy chwalą sobie otwarty nieformalny charakter spotkań, merytoryczne wystąpienia, a także personalne rozmowy z praktykami w barcampowej atmosferze dzielenia się wiedzą. Udział w TravelCampie jest nieodpłatny i otwarty dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl oraz potwierdzenie udziału najpóźniej 48 godzin przed spotkaniem. Najbliższa edycja TravelCamp odbędzie się 4 grudnia w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Sponsorami spotkania są firmy HRS i Profitroom.

Aktualności


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail