Nowa strategia Air France

2014-03-28

Francuska linia Air France ogłosiła strategię, która zakłada inwestycje rzędu 500 milionów euro w usprawnienia produktowe na pokładzie swoich samolotów w ramach projektu „Best&Beyond”.

Zakres zmian w Klasie Ekonomicznej, Premium i Biznes na trasach dalekiego zasięgu nie jest już tajemnicą. Przemiany, jakim ulegnie Klasa Pierwsza, zostaną ogłoszone w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Ponadto 19 tysięcy pracowników Air France przechodzi specjalistyczne szkolenia. Natomiast największe inwestycje KLM, oprócz siatki połączeń i floty, dotyczą usprawnień w Klasie Biznes.

Dzięki inwestycji wartej ponad 500 mln euro, Air France pragnie osiągnąć najwyższy możliwy poziom swojej oferty produktowej i wyróżnić się dbałością o klientów. Już teraz francuska linia jak i holenderski KLM są niekwestionowanymi liderami na trasach dalekiego zasięgu. W 2013 roku z usług Air France KLM skorzystało na całym świecie ponad 77 milionów pasażerów. Program lojalnościowy Flying Blue, do którego do tej pory przystąpiło ponad 21 milionów, jest liderem w Europie. Potężna siatka połączeń obydwu przewoźników liczy obecnie 243 miast w 100 krajach.

Aktualności


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail