Nowa Platforma sprzedażowa

2014-04-30

Amadeus ogłosił wprowadzenie platformy sprzedażowej nowej generacji do dystrybucji oferty hotelowej, która pozwoli branży turystycznej jeszcze efektywniej łączyć kupujących i sprzedających usługi z tego sektora. Dostęp do bogatego kontentu jest możliwy za pośrednictwem platformy sprzedaży dla biur podróży (Amadeus Selling Platform), korporacyjnego narzędzia rezerwacyjnego online (Amadeus e-Travel Management) oraz poprzez osoby trzecie za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych korzystających z systemu Amadeus.

Platforma Multisource zapewnia dostęp do spójnej, zintegrowanej oferty pochodzącej ze wszystkich źródeł hotelowych, na jednej platformie, dzięki czemu osoby dokonujące rezerwacji mogą wybierać spośród swoich ulubionych dostawców za pośrednictwem jednego interfejsu. Pełna integracja sprawia, że wyniki wyszukiwania pojawiają się w ustandaryzowanym formacie, co umożliwia łatwe i szybkie porównywanie ofert. To z kolei pozwala biurom podróży na wybór najlepszej oferty dla klienta w rekordowo krótkim czasie, a także na usprawnienie obsługi. Zaawansowane algorytmy wyszukiwania, technologia pamięci podręcznej oraz nowoczesne funkcje wyświetlania zapewniają czas reakcji wynoszący mniej niż jedna sekunda.

W przeciwieństwie do innych rozwiązań, platformę Multisource będzie można dostosowywać do różnych modeli biznesowych klientów: można zarządzać treścią w czasie rzeczywistym w różnych punktach sprzedaży z uwzględnieniem modelu opartego na prowizji, modelu opłat za usługę lub stawek netto/marży, czy też stawek negocjowanych w zależności od klienta.

Aktualności


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail