Nagroda dla marki ibis

2014-06-26

Marka ibis po raz kolejny została doceniona przez swoich gości za oferowaną jakość usług. Rok temu hotele w Polsce świętowały zdobycie Złotego Godła QI 2013 przyznanego przez kapitułę Programu Najwyższa Jakość Quality International 2013, w kategorii QI Services. W tym roku marka ibis głosami konsumentów, w badaniach realizowanych przez Uniwersytet Jagielloński, zajęła III. miejsce w kategorii: "Hotele sieciowe" w programie Konsumencki Lider Jakości 2014, uzyskując tym samym Brązowe Godło Konsumencki Lider Jakości 2014. Nagroda przyznawana jest corocznie markom odznaczającym się wysoką jakością oferowanych produktów i usług.

„Po raz kolejny nasi goście docenili jakość marki ibis, a to dla nas najcenniejsze wyróżnienie potwierdzające, że podążamy we właściwym kierunku. Przy zróżnicowanej obecnie ofercie hoteli ekonomicznych, konsument kieruje się coraz częściej przekonaniem opartym na własnym doświadczeniu. Wybierając dany hotel nie jest ważna dla niego już tylko cena, ale obietnica marki i sposoby jej realizacji. Jeśli usługi spełniają oczekiwania gościa, staje się on lojalny, wybierając w ten sposób własnego lidera jakości. Takim liderem stała się teraz marka ibis. Godło KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI jest dla nas inwestycją w dalszy dynamiczny rozwój marki, a dla naszego gościa to informacja,
że wybiera to, co zdaniem innych konsumentów jest najlepsze na rynku.”– mówi Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji, Marketingu i Zarządzania Przychodami w Polsce i Krajach Nadbałtyckich.

Konsumencki Lider Jakości 2014 to promocyjny program konsumencki, realizowany przez Redakcję Strefy Gospodarki - ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Jego celem jest wyłonienie w opinii konsumentów Liderów Jakości usług i produktów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. Opinie zbierane są na podstawie badań, realizowanych przez Instytut Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Respondenci, wskazując na markę ibis, szczególnie podkreślali: dobry stosunek jakości do ceny, bardzo dobrą obsługę, komfort i rozwiniętą sieć obiektów. To główne cechy marki, które zdecydowały o jej sukcesie w badaniu.

Aktualności


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail