Nespresso wzbogaca ofertę dla biznesu

2014-05-06

Nespresso poszerzyło ofertę dla biznesu wprowadzając do asortymentu B2B nową Grand Cru - Ristretto Intenso.

button1

Ristretto Intenso skomponowane zostało na bazie kawy Kazaar, najbardziej popularnej Grand Gru w ofercie konsumenckiej. Początkowo była ona edycją limitowaną, jednak - na życzenie oczarowanych mieszanką konsumentów - powróciła, znalazłszy się we wrześniu 2013 roku w stałym asortymencie marki.

- Kawy Nespresso pije się w domach na całym świecie.

To oczywiste, że chcemy, by nasi konsumenci mogli delektować się nimi nie tylko w miejscu zamieszkania, ale i w kawiarniach, restauracjach, hotelach
czy biurach – powiedział Oliver Perquy, Head of Out-of-Home w Nestlé Nespresso S.A.

Aktualności
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail