Mercure Bydgoszcz Sepia oficjalnie otwarty

2015-01-08

29 grudnia marka Mercure w Polsce powiększyła się o czterogwiazdkowy hotel Mercure Bydgoszcz Sepia. To pierwszy obiekt tej międzynarodowej marki w Bydgoszczy, drugi w województwie kujawsko-pomorskim i dwudziesty pierwszy w naszym kraju. Hotel działa na zasadzie umowy franczyzowej podpisanej z Grupą Orbis.



Mercure Bydgoszcz Sepia dysponuje 90 pokojami o zróżnicowanym wyposażeniu, w tym 23 jednoosobowymi, 62 dwuosobowymi oraz 4 o podwyższonym standardzie - Privilege i apartamentem z widokiem na Stare Miasto. Infrastruktura obiektu dostosowana jest do potrzeb osób niepełnosprawnych.



Przynależność do międzynarodowej sieci hotelowej o rozpoznawalnej marce daje stabilność prowadzenia biznesu. Zdecydowaliśmy się na dołączenie do marki Mercure, ponieważ to aktualnie niekwestionowany lider w kategorii hoteli w klasie średniej w Polsce. Filozofią działania sieci jest unikatowy charakter każdego obiektu, oryginalność i lokalne akcenty.



Ze względu na położenie naszego hotelu naprzeciwko Opery Nova zdecydowaliśmy się, że motywem głównym będzie muzyka, która przejawia się w wystroju i wnętrzach hotelu. – mówi Violeta Politowska, dyrektor hotelu Mercure Bydgoszcz Sepia.

Hotel dysponuje dwiema wygodnymi salami konferencyjnymi. Możliwość swobodnej aranżacji przestrzeni gwarantuje organizację spotkań zgodnie z oczekiwaniami klientów. Restauracja z tarasem widokowym oferuje miłą atmosferę oraz pyszne dania kuchni regionalnej przyrządzane na bazie lokalnych składników. Natomiast w barze goście mogą skorzystać z oferty napojów i przekąsek oraz odprężyć się przy akompaniamencie relaksującej muzyki. Hotelowe centrum fitness z sauną pozwala zadbać o kondycję oraz zregenerować siły po intensywnym dniu konferencyjnym lub zwiedzaniu okolicy.

Od wielu lat, w zaplanowany i konsekwentny sposób rozwijamy potencjał sieci Mercure. Efektem tej pracy jest powiększająca się liczba klientów zainteresowanych franczyzą. Mercure Bydgoszcz Sepia to 23. hotel w naszej sieci, włączając inwestycje na Litwie i Łotwie. Wprowadzając usługi takie jak „Gwarancja Jakości Mercure” stale dbamy o najwyższe standardy usług oraz zwiększanie wiarygodności na rynku. Pozwala nam to na oferowanie potencjalnym klientom produktów, które będą jeszcze lepiej spełniać ich oczekiwania. - mówi Joanna Świerkosz, dyrektor sprzedaży, marketingu i dystrybucji w Grupie Hotelowej Orbis.

Mercure jest marką hoteli kategorii średniej należących do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z siecią ponad 3 600 hoteli (470 000 pokoi) i 170 000 pracowników. Sieć hoteli Mercure obejmuje 707 hoteli w 53 państwach na całym świecie położonych w centrum miast, nad morzem lub w górach.

Aktualności


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail