Nowe Logo Neckermanna

2015-10-07

Od 1 października 2015 r. zmieniło się logo biura podróży Neckermann - jednej z największych marek turystycznych w Europie, w tym także w Polsce. Miejsce znanej turystom żółtej „N-ki” zajmie Słoneczne Serce. Rebranding jest ważnym krokiem transformacji w grupie Thomas Cook, która w ramach strategii kontynuuje jednoczenie marek pod jednym, wspólnym logo.

Nowe logo to symbol najstarszego i jednego z największych koncernów turystycznych na świecie Thomas Cook Group, do którego należy Neckermann. Nowe, nowoczesne logo jest znakiem transformacji jaką przechodzi cała grupa Thomas Cook, łączącym identyfikację wizualną bezpośrednio ze strategicznymi wartościami firmy takimi jak: zaufanie, troska i orientacja na klienta. Unifikacja jest istotnym elementem strategii rentownego wzrostu grupy oraz obietnicą bycia dla klienta zawsze, wszędzie i w każdej sytuacji.

n

- „Słoneczne Serce będzie towarzyszyć naszym klientom, na każdym etapie podróży i będzie potwierdzeniem, że są w rękach godnego zaufania, światowego lidera turystyki - powiedział Krzysztof Piątek, prezes Neckermann Polska. - To symbol bezpieczeństwa i opieki, ale też gwarancja, że korzystają z usług nowoczesnego touroperatora z bogatym portfolio produktów, który zmienia się dla klienta”. - dodał.

Rebranding obejmie także Neckermanna w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii, Czechach i na Węgrzech. Poszczególne kraje ogłoszą zmianę logo od października do grudnia w zależności od premiery katalogów z ofertą na Lato 2016.

- „Jest to ważny krok dla grupy Thomas Cook, która kontynuuje jednoczenie i unifikację marek pod wspólnym logo - Słonecznym Sercem będącym naszym symbolem zaufania klientów. Zmiana jest dużym strategicznym posunięciem, ponieważ Neckermann jest naszą największą marką w ramach grupy. Neckermann ze swoim doświadczeniem i pełną sukcesów historią z pewnością będzie w tych krajach godnym ambasadorem Słonecznego Serca” – powiedział Tim Van Genechten, Szef Brandingu Thomas Cook Group.
Wraz ze zmianą logo, Neckermann Polska startuje ze sprzedażą letniej oferty (6.10.15). Rozpocznie ją specjalna akcja „Tydzień Klienta”. W dniach 5-11 października w biurach Neckermanna czekają na klientów liczne atrakcje: bonusy cenowe, wycieczki fakulatywne gratis jako dodatek do rezerwacji, animacje dla dzieci i prezenty.

Dodatkowo w dniu 5 październiaka będzie możliwość udziału w czacie z prezesem firmy Krzysztofem Piątkiem, a wieczorem biuro zaprasza na specjalny wieczór w kawiarni Południk Zero w Warszawie na pokaz zdjęć znanej podróżniczki i pisarki Moniki Witkowskiej. Podczas tygodnia klienci będą mieli możliwość wzięcia udziału w specjalnej ankiecie i konkursie z atrakcyjnymi nagrodami.

Aktualności


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail