Obsługa klienta w mediach społecznościowych

2015-10-28

Linie Emirates zwiększyły zakres obsługi klienta w mediach społecznościowych do 24 godzin na dobę, siedem dni w tygodniu.

Ponadto pasażerowie przewoźnika mogą teraz zgłaszać swoje zapytania na Twitterze i Facebooku zarówno w języku angielskim, jak i arabskim - obsługa klienta w tych językach jest prowadzona na bieżąco. System wsparcia klientów Emirates w mediach społecznościowych działa od sierpnia 2012 r. i umożliwia pasażerom nawiązanie kontaktu z przewoźnikiem w przypadku chęci uzyskania informacji. Najpopularniejszą formą kontaktu klientów z Emirates jest wysyłka wiadomości prywatnych na Facebooku, która dynamicznie rozwinęła się w trakcie ostatnich trzech lat (początkowo administratorzy profilu otrzymywali około 50 wiadomości dziennie). Kanały te są najskuteczniej wykorzystywane w czasie rzeczywistym, gdy pasażerowie podczas podróży potrzebują pomocy lub dzielą się wrażeniami z lotu. Obecnie konsultanci przewoźnika odpowiadają na ponad tysiąc wiadomości dziennie za pośrednictwem dwóch kanałów społecznościowych. Wpisy te obejmują zarówno prośby o pomoc przy rezerwacji biletów, jak i opinie na temat produktów i usług. Po wprowadzeniu całodobowej usługi czas odpowiedzi znacząco się skrócił.

Aktualności


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail