Gry miejskie promują obozy językowe

Biuro podróży ATAS wybrało oryginalny pomysł na promowanie wyjazdów na obozy zagraniczne dla młodzieży. Touroperator przygotował cykl gier w przestrzeni miejskiej, które mają przybliżyć historię i kulturę wybranych krajów, a przy okazji pokazać, jak można w aktywny, nieszablonowy sposób spędzać czas podczas wakacji.

rt 2017 04bb 05

Gry odbywają się w wybranych polskich miastach od 11 marca do 22 kwietnia. Na hiszpańskim szlaku, Spaghetti di Cracovia, Keep calm and Vamos a Espana! – to nazwy gier, które odbyły się niedawno w Gdańsku, Krakowie i Warszawie. A przed nami kolejne wydarzenia, również w Lublinie i Katowicach. Każda z gier miejskich ma skłonić młodzież w wieku szkolnym do wyjścia z domu i odkrywania różnych ciekawostek poprzez wykonywanie drobnych zadań. Dzięki udziałowi w zabawie można było m.in. nauczyć się obliczać różnicę w czasie słonecznym między Londynem a Warszawą, poznać miejsce, gdzie nocowała królowa brytyjska, porozmawiać z obcokrajowcami, dowiedzieć się więcej o hiszpańskich tapas, zatańczyć flamenco. To aktywności bardzo podobne do tych, z jakimi spotykają się uczestnicy obozów turystycznych i językowych organizowanych przez biuro ATAS. Nic dziwnego, w końcu scenariusze gier i mapy z zadaniami przygotowały te same osoby, które na co dzień pełnią funkcję pilotów, kierowników obozów czy wychowawców na wyjazdach zagranicznych.


Wydanie: 4/2017, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail