Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



2018 – Rok Turystyki Europy w Chinach

2017-04-26

Chińska Akademia Turystyki (CTA) podpisała umowę z Europejską Komisją Turystyki (ETC) dotyczącą  działań promocyjnych roku 2018, ogłaszając go jednocześnie Rokiem Turystyki Europy w Chinach. Ceremonia podpisania odbyła się 27 lutego w Pekinie. W uroczystości wzięli udział prof. Dai Bin, prezes CTA; Eric Philippart, Specjalny Doradca w ramach projektu; Jacopo Sertoliego, CEO WelcomeChinese; Eduardo Santander, dyrektor wykonawczy w ETC i Tom Jenkins, dyrektor wykonawczy w ETOA (Stowarzyszenie Europejskich Touroperatorów).

Turystyka przyjazdowa z Chin jest dla Europy olbrzymią szansą. Tylko w 2016 roku Europę odwiedziło około 11 milionów Chińskich turystów- co stanowi mniej niż 1%  populacji tego kraju. Chińczycy coraz częściej podróżują, wydając rocznie średnio 200 mln dolarów na zamorskie podróże, co plasuje ich na pozycji lidera w kwestii wydatków na wyjazdy zagraniczne. Podpisanie porozumienia ma na celu wzmocnienie pozycji Europy na chińskim rynku turystycznym. Dzięki tej promocji, Europa ma szansę zaprezentowania się jako miejsce najbardziej atrakcyjne turystycznie dla podróżujących z Państwa Środka.

Decydujące dla tego procesu jest dostosowanie europejskich destynacji i obiektów turystycznych do wymagań i oczekiwań chińskiego turysty a także ich odpowiednia promocja. W tym celu Europejska Komisja Turystyki wybrała Select Holding, który pod marką  WelcomeChinese jest wyłącznym partnerem do prowadzenia działań marketingowych i instytucjonalnych.

Niezwykłe zwyczaje i kultura Chińczyków mają ogromy wpływ na podejmowanie przez nich decyzji o zagranicznej podróży. Kwestie najbardziej problematyczne to: bariera językowa, ograniczenia w zakresie płatności elektronicznej, brak poczucia bezpieczeństwa i ogólnie ujmując,  „obce” zwyczaje.

WelcomeChinese przekazuje kluczowe umiejętności przedsiębiorcom, odpowiadając na pytania dotyczące oczekiwań chińskiego turysty. Ponadto promuje europejskie destynacje, obiekty i atrakcje turystyczne poprzez  kierowanie swoich działań do chińskiego turysty planującego swoją podróż. Promocja odbywa się  głównie poprzez marketing bezpośredni a także dostępne i masowo wykorzystywane przez Chińczyków „social media”.

W ramach przygotowania do Roku Chińskiej Turystyki w Unii Europejskiej 2018, rozpoczęto szereg inicjatyw. Jedną z nich są np. kursy edukacyjne. Z myślą o branży hotelarsko-gastronomicznej będą się odbywać spotkania w celu wdrożenia memorandum porozumienia z chińskimi operatorami podczas targów turystycznych ITB w Szanghaju w maju 2017r.

Chińsko-europejski program skupiać się będzie na określonych zapotrzebowaniach i schematach zachowań chińskich podróżujących. Celem tego projektu jest zapewnienie wzrostu przypływu turystów - promując nowe możliwości i miejsca docelowe – z jednoczesną gwarancją, że spełniają one odpowiednie standardy i oczekiwania.

Ceremonia otwarcia Roku Chińskiej Turystyki w Unii Europejskiej 2018 odbędzie się w Wenecji, we Włoszech, w styczniu 2018 r.


Polecamy

Polecamy także:

Warszawa zagra w nowym koreańskim serialu
Warszawa stanie się sceną dla nowego serialu koreańskiego, którego oglądalność może wynieść ponad 10 milionów odbiorców. Zdjęcia do serialu TERIUS BEHIND ME...

Enter Air - 1,5 mln pasażerów
Enter Air przewiózł w 2017 r. na polskim rynku ponad 1,5 mln pasażerów (wzrost o 28 proc.) i umocnił pozycję lidera przewozów świadczonych dla biur podróży....

Rekord Grupy Lufthansa w Polsce
Lufthansa Group odnotowuje stale rosnącą liczbę pasażerów przewożonych z i do Polski. Lufthansa, Swiss, Austrian oraz Brussels Airlines przewiozły łącznie...

Inauguracyjne posiedzenie Rady Polskiej Organizacji Turystycznej VII kadencji
5 kwietnia 2018 r. w siedzibie Ministerstwa Sportu i Turystyki odbyło się inauguracyjne posiedzenie Rady Polskiej Organizacji Turystycznej VII kadencji....

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne