Wiedza niezbędna w promocji

Promowanie konkretnych kierunków, nawet najbardziej atrakcyjnych, zawsze stanowiło wyzwanie. Dziś, w dobie ogromnych zmian w sposobach planowania i rezerwacji, zmianie muszą ulec również sposoby promocji regionów.

rt 2017 05ay 41

  Nad kwestią wykorzystania Big Data pochyliła się firma Amadeus. W nowym raporcie pt. „Smart Decisions for Smart Destinations Using Big Data” („Inteligentne podejmowanie decyzji dotyczących kierunków podróży z wykorzystaniem analizy wielkich zbiorów danych”), który nawiązuje do ubiegłorocznego dokumentu pt. „Defining the Future of Travel Through Intelligence” („Wyznaczanie przyszłości branży turystycznej poprzez inteligentną analizę danych”) objaśnia, w jaki sposób organizacje wyspecjalizowane w marketingu kierunków podróży (Destination Marketing Organisation – DMO) mogą wykorzystać zaawansowane metody analityczne. Zawarte w tym dokumencie opinie specjalistów branżowych pokazują możliwości wykorzystania danych przez DMO w celu wprowadzania innowacji i wyznaczania nowych standardów na rynku oraz testowania pomysłów, które skutecznie przyciągną klientów. 

Turystyka na nowo

Nowe portale z promocjami, oferty last minute, pojawienie się tanich przewoźników (Low Costs Carriers – LCC) i wzrost gospodarczy na rynkach wschodzących – wszystko to sprawia, że osoby planujące podróż mają dziś znacznie większy wybór. Klienci zyskali nowe możliwości i narzędzia, a...



Opr. Andrzej Jarczewski

Wydanie: 5/2017, e-TURYSTYKA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail