Zero emisji dwutlenku węgla i o połowę mniejsze zużycie wody w browarach – nowe cele zrównoważonego rozwoju Grupy Carlsberg do 2030 r.

2017-06-20

Grupa Carlsberg ogłosiła nowe cele zrównoważonego rozwoju pod hasłem „Together Towards ZERO”, które stanowią ambitne odniesienie dla branży. Zakładają one, że do 2030 r. Grupa zminimalizuje emisję dwutlenku węgla do zera, obniży o połowę zużycie wody w browarach, zredukuje do zera liczbę wypadków we wszystkich swoich lokalizacjach na świecie oraz zapewni konsumentom 100 proc. możliwości wyboru bezalkoholowych wariantów piw. Etap pośredni do 2022 roku zakłada m.in. wykorzystywanie energii elektrycznej pochodzącej wyłącznie ze źródeł odnawialnych.

Nowe cele są odpowiedzią na konieczność ograniczenia negatywnego wpływu
na środowisko i potrzebę edukacji konsumentów w zakresie odpowiedzialnego spożycia alkoholu. Priorytety „Together Towards ZERO” są częścią globalnej strategii SAIL’22 Grupy Carlsberg.

Cele „Together Towards ZERO” zostały opracowane we współpracy z uznanymi ekspertami m.in. z Carbon Trust oraz WWF International. Są one również spójne z Celami Zrównoważonego Rozwoju ONZ i ustaleniami konferencji klimatycznej w Paryżu.

 

Założenia i cele „Together Toward ZERO”

 

ZERO emisji dwutlenku węgla

 

  • Zmiany klimatyczne to jeden z najpoważniejszych problemów współczesnego świata i jak potwierdzono w Porozumieniu Paryskim, należy im jak najszybciej przeciwdziałać. Grupa Carlsberg we współpracy z organizacją Carbon Trust,
    na bazie danych naukowych ustaliła swoje cele dot. redukcji emisji CO
    2.

  • Celem Grupy Carlsberg jest ZERO emisji CO2 w browarach do 2030 roku
    i stosowanie 100 proc. energii elektrycznej pochodzącej wyłącznie ze źródeł odnawialnych do 2022 roku.

  • Carlsberg, w ramach Carlsberg Circular Community (Społeczności Obiegu Zamkniętego), angażuje również swoich partnerów do zredukowania emisji typu „beer-in-hand” o 30 proc.1 do 2030 roku w ramach łańcucha wartości.

 

ZERO marnowania wody

 

  • W dzisiejszych czasach jest zbyt wiele miejsc na świecie, w których wodą
    nie gospodaruje się w sposób optymalny, a jej niedostatek stanowi poważny problem.
    W 2016 roku Grupa Carlsberg podjęła współpracę z organizacją ekologiczną WWF International, aby zidentyfikować te ze swoich browarów, które są narażone na ryzyko problemów z dostępnością do zasobów wody.

  • Celem Grupy jest ograniczenie zużycia wody2 w browarach o 25 proc. do roku 2022, a do roku 2030 - o 50 proc. Grupa Carlsberg podejmie też współpracę z partnerami w celu odpowiedzialnego gospodarowania wodą w browarach, które znajdują się na terenach z ograniczoną dostępnością do wody (Azja).

 

ZERO...


Komunikaty Branżowe
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail