Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Hotel Golden Tulip Warsaw Airport już otwarty

2017-08-08

W sobotę, 5 sierpnia br. hotel Golden Tulip Warsaw Airport**** powitał pierwszych gości. Jest to szósty hotel tej marki w Polsce oferujący usługi w standardzie 4 gwiazdek. Jego dyrektorem jest Jacek Sikorski.

Golden1

Hotel mieści się w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 235 i powstał we współpracy z prywatnym inwestorem TDS Sp. z o.o. Zarządza nim Louvre Hotels Group, właściciel marki Golden Tulip, druga
co do wielkości grupa hotelowa w Europie, piąta na świecie.   

Golden Tulip Warsaw Airport to kameralny hotel oferujący 90 komfortowych, przestronnych pokoi w trzech standardach: superior, executive i apartament, różniących się między sobą wielkością i wyposażeniem. Superior to wygodny pokój z komfortowym łóżkiem
oraz miejscem do pracy i wypoczynku. Executive wyróżnia większa powierzchnia i panoramiczny widok z okien. Apartament składa się z sypialni, salonu oraz dwóch łazienek. Wszystkie pokoje wyposażone są w wysokiej jakości meble, telewizor SMART z pełnym pakietem kanałów, na którym po włożeniu karty pokoju do czytnika pojawiają się informacje związane
z usługami oferowanymi przez hotel, radio, telefon, sejf z możliwością doładowania laptopów, lodówkę, minibar, ekspres do kawy oraz zestaw do parzenia herbaty. Wszystkie łazienki posiadają kabinę prysznicową, zestaw kosmetyków, ręczniki oraz suszarkę do włosów.

Hotel dysponuje także 4 nowoczesnymi salami konferencyjnymi, o łącznej powierzchni 244 m2,
które po połączeniu tworzą przestrzeń pozwalającą na organizację spotkania do 220 osób.
Dzięki systemowi mobilnych ścian sale można połączyć, dopasowując ich wielkość do charakteru spotkania. Wyposażone są w nowoczesny sprzęt: wysuwane z sufitu ekrany, flipchart, rzutnik multimedialny, bezprzewodowy mikrofon oraz przybory do pisania. Hotel zapewnia pełną obsługę cateringową i techniczną.


Aktualności

Polecamy także:

Vatrena promuje wynikami Chorwację
Strony internetowe Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej notują rekordową ilość wejść. Dotychczasowe fantastyczne mecze chorwackiej reprezentacji piłkarskiej...

Rejestr biur podróży w nowej odsłonie
Klienci mogą łatwiej sprawdzać status prawny biura podróży.   Nowy, centralny rejestr jest prowadzony przez Turystyczny Fundusz Gwarancyjny. Zawiera dane około...

Sindbad zacieśnia współprace z siecią Eurolines
Firmy Sindbad Sp. z o.o. z Opola (Polska) i Transdev Eurolines SA z Nanterre (Francja) podpisały umowę, na mocy której Sindbad Sp. z o.o. staje się jedynym...

Lufthansa uruchamia własna platformę dystrybucyjną
Lufthansa City Center International (LCCI), globalna sieć agencji turystycznych opartych na licencji franchisingowej niedawno uruchomiła własną platformę...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne