FRoSTA: kurs na ekologię

2017-08-23

Zmniejszenie emisji dwutlenku węgla, oszczędność zużycia energii czy stosowanie przyjaznych środowisku materiałów – to tylko kilka z efektów projektów realizowanych przez FRoSTĘ. Firma aktywnie angażując się w działania proekologiczne – w myśl zasad środowiskowej odpowiedzialności – zmiany zaczyna od siebie.

 

 Staramy się, aby zmiany, które wprowadzamy były kompleksowe i dotyczyły wszystkich obszarów naszych działań – mówi Aleksandra Wysocka, marketing manager FRoSTY. Udoskonalamy to, co udało nam się już osiągnąć, aktywnie szukamy również nowych dróg rozwoju. Czerpiemy z natury, więc czujemy się zobowiązani do szacunku i troski o jej zasoby. FRoSTA aktywnie działa na rzecz zminimalizowania emisji dwutlenku węgla. Pomaga w tym przede wszystkim kompleksowe raportowanie środowiskowe, wprowadzone we wszystkich fabrykach FRoSTY, dzięki któremu możliwa jest identyfikacja obszarów, wymagających poprawy. Przykładem...


Komunikaty Branżowe
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail