Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



eSky rusza z nową kampanią

2017-08-31

W drugiej połowie sierpnia ruszyła kampania marketingowa promująca eSky.pl S.A. – platformę oferującą możliwość kompleksowego planowania podróży. Kampania obejmuje zarówno krótkie spoty telewizyjne, jak i działania online wykorzystujące popularne media społecznościowe i platformy wideo.

esky2

Choć zbliża się początek roku szkolnego, a dla większości Polaków najpopularniejszy sezon urlopowy dobiega końca, eSky – platforma umożliwiająca kompleksowe planowanie wyjazdów online – udowadnia, że wakacje trwają cały rok.

Inauguracja kampanii w drugiej połowie sierpnia nawiązuje do filozofii naszej marki, która głosi, że każdy pretekst jest dobry, aby udać się w podróż – mówi Tomasz Kaczmarek, Marketing Manager grupy eSky – Działania promocyjne pod hasłem „Wkręć się w podróżowanie” mają na celu zachęcenie Polaków do planowania wyjazdów nie tylko w wakacje.

Kampania telewizyjna obejmująca krótkie, kilkusekundowe spoty reklamowe w największych stacjach telewizyjnych rozpoczęła się 16 sierpnia 2017 r. Właśnie ruszyły wspierające działania digitalowe: kampania promocyjna marki na Facebooku, Instagramie i Twitterze, krótkie spoty reklamowe na YouTube i VOD (Player i TVP VOD) oraz reklamy na portalach podróżniczych.

Zwieńczeniem całej komunikacji w ramach najnowszej kampanii jest uruchomienie nowego serwisu www.inspiracje.esky.pl – źródła cennych informacji o ciekawych destynacjach, który ma być dodatkową pomocą w zaplanowaniu wyjątkowej podróży. Odbiorcy znajdą tam także przydatne wskazówki i porady dotyczące planowania podróży oraz treści edukacyjne, dotyczące m.in. praw przysługujących podróżnym.

Organizatorem działań promocyjnych jest dom mediowy Media Republic. Za produkcję spotów reklamowych odpowiada Agencja Kreatywna Creogram, a materiały graficzne dostarcza H20 Creative.

 


Aktualności

Polecamy także:

Konkurs na dyrektora ZOPOT w Rzymie
  Polska Organizacja Turystyczna ogłasza konkurs na stanowisko DYREKTORA Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w...

Jarosław Jeschke rezygnuje z funkcji CEO Small Planet
Small Planet Airlines Sp z o.o. informuje, że Jarosław Jeschke rezygnuje ze swojej obecnej roli dyrektora zarządzającego (CEO) z przyczyn zdrowotnych. Zarząd Small...

Ponad milion pasażerów z Wrocławia
Od początku roku wrocławskie lotnisko obsłużyło 1,15 mln podróżnych. W maju największy wzrost, prawie o 133%, odnotowały czartery. Zaraz po nich są tanie...

Singapore Airlines uruchomi najdłuższe połączenie regularne
Stanie się to już w październiku, kiedy ruszy bezpośrednie połączenie między Singapurem i Nowym Jorkiem, przy wykorzystaniu nowego Airbusa A350 -900ULR (ultra -...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne