Czesi z Żateca promują nowe piwo Žatecký Světlý Ležák

2017-09-12

 

Marka Žatecký Světlý Ležák rozpoczyna dzisiaj kampanię reklamową pod hasłem „Najlepszy chmiel. Wyborne piwo.”. W 45-sekundowych spotach odwiedzamy czeskie miasteczko Žatec, od 650 lat słynące z upraw chmielu, który uważany jest za jeden z najlepszych na świecie. To właśnie mocno aromatyczny žatecki chmiel jest składnikiem wyróżniającym nowe piwo.

ht 2017 09at 23 

Każdy z dwóch spotów przenosi nas do społeczności Žateca - małego, czeskiego miasteczka, w którym od pokoleń życie mieszkańców skupia się na uprawie szlachetnego žateckiego chmielu. Bohaterowie z szacunkiem do tradycji, pasją i radością życia, ale jednocześnie  z lekkim przymrużeniem oka, prezentują swoją pracę na plantacjach chmielu i jej końcowy efekt - Žatecký Světlý Ležák.

 ht 2017 09at 24

- W naszych spotach chcieliśmy jak najwierniej odtworzyć klimat tego miejsca. Dlatego powstały one w Zatecu i zagrali w nich czescy aktorzy -amatorzy - mówi Anna Jatczak, brand manager marki. - Czesi to pogodni, bardzo przyjaźni ludzie. Naszą ekipę urzekła wspaniała, luźna atmosfera, jaką stworzyli na planie oraz klimat samego Żateca. Mam nadzieję, że poczują to także nasi konsumenci.

 

Spoty będą prezentowane w głównych kanałach telewizji ogólnopolskiej i tematycznych. Za ich kreację odpowiada agencja Brainbox, a produkcję Filmokracja Michał Bisaga. Reżyserem każdej z odsłon jest Damian Kocur, autorem zdjęć - Kacper Fertacz. Natomiast identyfikację wizualną dla marki Żatecky Svetly Leżak, jak również materiały BTL przygotowała agencja Directors, która także, wraz Semper Iratus, opracowała stronę internetową.

 

Więcej o żateckim chmielu:

Najstarsze źródło dotyczące żateckiego chmielu pochodzi z pierwszej połowy XI wieku, bo już w 1101 r. żatecki chmiel był sprzedawany na rynku w Hamburgu. W 1261 r. w Žatecu powstało towarzystwo piwowarów, które warzyło piwo cenione za swoje „niezwykłe cnoty, esencję i moc”. Zaś
w
XVIII wieku w tym mieście


Komunikaty Branżowe
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail