"Międzynarodowy Klub Ekspertów Wiednia" – szkolenia i korzyści dla branży turystycznej

2017-09-25

Celem klubu jest umożliwienie jego członkom poznania nowych i znanych atrakcji miasta podczas ich wizyt w Wiedniu. Członkowie klubu mogą zatem doświadczać różnorodności miasta, aby lepiej informować o kierunku i sprzedawać Wiedeń.

c WienTourismus Rainer Fehringer Making of video VECI 10th birthday

 

Przykładami są bezpłatne wejścia do muzeów i zabytków, zniżki na bilety do opery lub restauracji. Członkowie klubu otrzymują również ekskluzywne zaproszenia i inne korzyści do wiedeńskich dostawców usług kulturalnych, rekreacyjnych i gastronomicznych. Jednym z najlepszych bonusów przy wizycie w Wiedniu są atrakcyjne oferty hoteli, które mogą być rezerwowane przez klub. Wszystkie korzyści i najnowsze wiadomości są przekazywane w regularnych biuletynach i za pośrednictwem internetowej platformy www.viennaexpertsclub.at , gdzie można znaleźć aktualne wydarzenia oraz inne atrakcje w Wiedniu.

"Międzynarodowy Klub Ekspertów Wiednia" powstał w 2006 roku, aby dostarczać najbardziej aktualne oferty branży turystycznej Wiednia. Początkowo klub był przeznaczony wyłącznie dla pracowników niemieckich biur podróży. Później zaczęto przyjmować również pracowników biur podróży ze Szwajcarii, Francji, Włoch, Hiszpanii, Rumunii i Holandii. Wraz ze stale rosnącą liczbą członków, Vienna Experts Club International szybko stał się historią sukcesu.

Za pomocą klubu Wiedeńska Organizacja Turystyczna mogła odegrać kluczową rolę w komunikacji B2B i zdołała zwiększyć sukces. W roku 2013 po silnym wzroście w obrębie 7 krajów europejskich, Wiedeńska Organizacja Turystyczna rozszerzyła Vienna Experts Club International (VECI) i otworzyła go na cały świat. Od tego czasu pracownicy działów marketingu i sprzedaży branży turystycznej, którzy aktywnie sprzedają Wiedeń, mogą zarejestrować się w Vienna Experts Club International, aby poznać Wiedeń osobiście.

Dzisiaj z udziałem ponad 17.900 aktywnych członków z 72 krajów Vienna Experts Club International odgrywa ważną rolę w komunikacji rynkowej.

Jesienna niespodzianka

Wiedeńska Organizacja Turystyczna przygotowała 10 toreb prezentowych, które zostaną rozlosowane wśród wszystkich ekspertów branży turystycznej z Polski, którzy zapiszą się do klubu do dnia 31 października. Aby uzyskać więcej informacji i dostęp do klubu, odwiedź stronę www.viennaexpertsclub.at.

Rynek docelowy Polska

Pomimo trudnego klimatu geopolitycznego, z 14,96 mln noclegów w ciągu 2016 r. austriacka stolica przewyższyła ubiegłoroczne wyniki o 4,4%. Przy 6,9 miliona przyjazdów, ich liczba wzrosła o 4,5%. Polska zajęła 14 miejsce w statystykach noclegów w mieście w 2016 r. a 208 000 pobytów z noclegiem stanowi wzrost o 3,1% w porównaniu do ubiegłego roku. W okresie od stycznia do czerwca 2017 r. Polacy odbyli 50186 pobytów z noclegiem, co stanowiło wzrost o 10,3% w stosunku do ubiegłorocznych danych.


Komunikaty Branżowe
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail