Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Gdzie poleci Joon - Air France dla młodych

2017-09-27

Joon – nowa linia lotnicza stworzona przez Air France w lipcu tego roku - ujawnia plany i szczegóły działalności. Powstała, aby spełnić oczekiwania pasażerów młodego pokolenia, dlatego będzie wyróżniać się elastycznym podejściem i rozwiązaniami szytymi na miarę.

 

Niszowa Joon będzie dla tych, którzy chcą doświadczyć nowego podejścia do podróży lotniczej. Od grudnia b.r. rozpoczyna loty z Paryża do czterech popularnych europejskich miast, a latem przyszłego roku na trasach międzykontynentalnych.

- Joon jest nowym modelem linii – pomiędzy tradycyjnym przewoźnikiem, a linią niskokosztową. Będzie to zupełnie nowe doświadczenie dla jej klientów.To jeden z naszych największych projektów, który jest częścią planu strategicznego Trust Together. Ta inwestycja stanowi dla Grupy AIR FRANCE KLM ważny priorytet, ponieważ dzięki Joon chcemy odzyskać udziały Grupy w rynku przewozów lotniczych. Joon ma też pomóc przyspieszyć rozwój Grupy AIR FRANCE KLM, której będzie integralną częścią, ze swoją własną siatką lotów z Paryża i własną flotą. – powiedział Franck Terner, Dyrektor Naczelny Air France.

- Pracując wspólnie nad Joon, staraliśmy się zdefiniować zupełnie nową ofertę w branży lotniczej – nowoczesną, innowacyjną, kreatywną i młodą duchem. Joon jest młodszą siostrą Air France, która postanowiła zerwać z tradycją i czerpać inspiracje z nowych oczekiwań swoich podróżnych. Chcemy im dać doświadczenie, które wykracza daleko poza drzwi kabiny samolotu. – dodał Jean-Michel Mathieu, Dyrektor Naczelny Joon

Kim jest Joon?

Jej twórcy twierdzą, że Joon jest marką modową, podniebnym barem, kanałem rozrywkowym i osobistym asystentem, ale poza tym również lata!! Eco, organic, life-streaming, YouTube, wirtualna rzeczywistość… to język rzeczywistości młodej generacji, do której Joon kieruje swoje zaproszenie.

Aktualnie linia zatrudnia 160 osób, z czego 140 to wykwalifikowani piloci i personel pokładowy, z doświadczeniem zdobytym w Air France, którzy teraz zasilą szeregi nowej linii. W 2020 roku linia planuje zatrudniać już ponad tysiąc osób.

Start lotów jest zapowiedziany na 1 grudnia b.r. Nowych lotniczych wrażeń młoda generacja pasażerów doświadczy początkowo na czterech trasach z Paryża (z lotniska Charles’a de Gaulle’a):

 - do Barcelony (51 lotów tygodniowo)

- do Berlina (37 lotów tygodniowo)

- do Lizbony (28 lotów tygodniowo)

- do Porto (3 loty tygodniowo)

 

Ceny lotów będą się rozpoczynały od 39 Euro

Latem 2018 Joon otworzy dwie trasy międzykontynentalne uruchamiając loty do:

 - Brazylii (Fortaleza), 2 razy w tygodniu, w cenie od 249 EUR**

 - Seszele (Mahé), 3 razy w tygodniu, w cenie  od 299 EUR **

Swoje loty Joon będzie wykonywać samolotami typu Airbus A320 / A321 oraz Airbus A340 / A350. Linia zapowiada, że do 2020 roku będzie posiadać 28 samolotów: 18 maszyn latających na trasach dalekiego zasięgu (A340 i A350) oraz 10 przeznaczonych do lotów europejskich (A320 i A3210).


Polecamy

Polecamy także:

Sukces merytoryczny i frekwencyjny drugiej edycji Hotel Investment Trends Poland&CEE
Pięć sesji tematycznych, 9 dyskusji panelowych i wystąpień, prawie 40 prelegentów z Polski i zagranicy i łącznie niemal 350 uczestników – właśnie dobiegła...

Nowa ustawa daje lepszą ochronę turystom wyjeżdżającym z biurami podróży - konferencja PIT
Turystyka to w tej chwili jedyna branża usługowa, która w takim stopniu chroni prawa konsumenta – podkreślał prezes Polskiej Izby Turystyki, Paweł Niewiadomski w...

Znamy laureatów konkursu Hotelarskie Inwestycje Roku 2018
Podczas odbywającej się 17 maja br. w Warszawie drugiej edycji konferencji HOTEL INVESTMENT TRENDS wydawca magazynu „Hotelarz” oficjalnie ogłosił wyniki...

Izrael to nie tylko miejsca religijnego kultu
Amir Halevi, dyrektor generalny Ministerstwa Turystyki Izraela poinformował o ponownym uruchomieniu w Polsce kampanii „Dwa słoneczne miasta. Jedna podróż”...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne